25.03.16

Velikonoční minimum


V minulých letech jsem vyzkoušela všechny možné techniky zdobení velikonočních vajíček. Psala jsem o nich třeba tady a tady. Loni mně naprosto nadchlo přírodní barvení a tak se k němu i letos vrátím. Zatím ale bílá vajíčka tiše čekají na svůj okamžik a mně se to minimalistické přírodní pojetí výzdoby tak zalíbilo, že začínám váhat, jestli vůbec letos barvy přijdou ke slovu. Pro mně jsou Velikonoce hlavně svátky probouzejícího se jara a příležitostí přinést si domů trochu svěží zeleně, která v kombinaci s přírodními barvami vajíček a proutí bohatě stačí. Myslím ale, že se nechám nakonec k nějakému menšímu čarování s barvami přece jen přemluvit, aby si koledníci nemysleli, že jsme Velikonoce úplně zazdily (ano, my holky)!
















I letos přinese nadílku velikonoční zajíc.


A co vy, čemu dáváte o Velikonocích přednost? A už máte nazdobeno?


Krásné Velikonoce!!!
xxx

2 komentáře:

  1. Moooc pekne dekorace, fotecky, jednoduche, presto velmi efektni. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, heslo "v jednoduchosti je krása" prostě není klišé:-) Děkuju!

      Vymazat

Díky za návštěvu, přijďte zase:-)