15.12.14

Adventní countdown

A je to tady zase! Přes všechna předsevzetí, že letos to bude jinak, totiž v klidu, mně zase začíná nepříjemně mrazit, kdykoli se podívám na snižující se počet pytlíčků na adventním kalendáři (jak letos u nás vypadá jsem psala minule). Má adventní svíčka se stále zkracuje, ne tak seznam úkolů, které do Štědrého dne musí být hotovy. Letos jsme si totiž k tomu obvyklému seznamu "napéct, uklidit, nakoupit, nazdobit" upletli na sebe bič v podobě několika poměrně náročných DIY dárků, o kterých ze strategických důvodů budu informovat až po akci. Zvládli jsme zatím Mikuláše (boty na nadílku mám naštěstí ušité už od loňska - více zde), téměř komplet napéct cukroví (tomu jsme věnovali 3. adventní neděli) a jedno drobné DIY v podobě přetvořeného podnosu od loňska (nemám nic proti červenobílým Vánocům, ale od té doby, co jsem si pořídila bronzový sprej, zkouším ho všude možně - tentokrát to "odnesl" porcelán a jsem zvědavá, jak to budu mýt, ale výsledek mně docela potěšil).



A co vy, stíháte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za návštěvu, přijďte zase:-)