18.12.14

Už máte zabalené dárky? Aneb rychlé DIY vánoční jmenovky!


Jste-li jako já, tak nikoli... Rok co rok si říkám, že každý koupený dárek hned zabalím a pokaždé končím s nezabalenou hromadou 23. v noci. A obvykle mne hned druhý den, cestou ke kontejneru s tříděným odpadem, přepadne lítost, že jsem si těch našňořených balíčků neužila déle. I letos tedy přišly na řadu jako první drobnosti pro paní učitelky a při jejich balení mi velmi přišly vhod originální jmenovky, které jsem nedávno objevila na Design Sponge. Na rozdíl od původního provedení jsem je vytiskla na tužší recyklovaný papír, který jsem měla doma a myslím, že v tomhle eco provedení vypadají také obstojně. Jmenovky jsou volně ke stažení zde, třeba se vám budou hodit!




Přeji hodně sil do adventního finiše!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za návštěvu, přijďte zase:-)